Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Roční členství u společnosti ClaimCloud

Obecné ustanovení:

Zákazník, který si u nás zakoupí cestovní kufr ve vyší hodnotě než 2.500,- Kč včetně DPH a bez přepravních nákladů, získává o nás ZDARMA roční členství u společnosti ClaimCloud 

Tato společnost se nám zavázala, že Vám bude po dobu platnosti tohoto členstí a doržení podmínek ZDARMA poskytovat své služby týkající se zastupování v jednání s leteckou společností ve věci náhrady škody v případě  ztráty, zpoždění nebo poškození při letecké přepravě zakoupeného zavazadla.

Dále získáváte 20% slevu na služby společnosti  ClaimCloud v případě problematických letů (zejména zpoždění, zrušení letu či odepření nástupu na palubu letadla) po dobu trvání členství.

 
Podmínky pro získání členství:
Pro získání ročního členství je třeba si zakoupit zavazadlo na stránkách www.cestovnizavazadla.cz v hodnotě vyšíí než 2.500,- Kč včetně DPH a bez přepravních nákladů. Členství je nepřenosné a je vázáno na konkrétní zakoupené zavazadla. Začátek členství je vázáno na datum nákupu zavazadla a následně trvá po dobu jednoho roku. Po nákupu zavazadla je zákazníkovi do 10 dnů automaticky vytvořen účet na portále www.claimcloud.cz , o čemž obdrží email společně s přihlašovacími údaji. 
 
Postup při reklamaci zavazadel či letu skrze službu Claimcloud:
Zákazník se přihlásí do svého účtu na stránkách www.claimcloud.cz , zaregistruje svou žádost skrze formulář (viz obrázek 1,2,3). Následně pokud bude vyzván, dodá potřebné dokumenty pro případné vymáhání nároku na letecké společnosti.
Obr 1. - formulář
 
 
 
 
Obr 2. – výběr důvodu
Obr 3. – přihlášení
 
Možné kompenzace:
 
Zavazadla – zpožděná, zničená, ztracená  
Výše možné kompenzace až 1200 EUR/zavazadlo.
V případě úspěšné i neúspěšné kompenzace cena pro zákazníka s platným členstvím 0,- CZK (obvyklá sazba 25 % z úspěšné kompenzace)
 
Lety – zpoždění letu, zpoždění návazného letu, zrušení letu, odepření nástupu, snížení přepravní třídy
Výše možné kompenzace dle vzdálenosti letu od 250 EUR do 600 EUR na osobu.
V případě neúspěšné kompenzace jsou služby pro zákazníky zdarma. V případě úspěšné kompenzace cena pro zákazníka s platným členstvím 20 % z kompenzované částky (obvyklá sazba 25 % z úspěšné kompenzace)
 
Podmínky a lhůty pro možnost nárokování kompenzací zpožděných, ztracených či poškozených zavazadel:
Zákazník musí nahlásit letecké společnosti:
a)     Poškozené zavazadlo do 7dní od dne převzetí zákazníkem (nejlépe okamžitě u letecké společnosti na letišti)
b)     Zpožděné zavazadlo okamžitě při zjištění, že zavazadlo nedorazilo u letecké společnosti
Zákazník musí zaregistrovat případ na stránkách www.claimclouda dodat účtenky ideálně ve stejný okamžik jako u letecké společnosti, nejdéle však 48 hod:
a)     od převzetí zavazadla od dopravce v případě zpožděného zavazadla
b)     po 21 dnech od data letu, kdy nebylo zavazadlo doručeno
Na co má zákazník právo:
V případě zpožděného zavazadla, má cestující nárok na kompenzaci nákladů na nákup nezbytných věcí (např. oblečení či hygienických potřeb), které potřeboval pro překonání doby, kdy neměl k dispozici své zavazadlo z důvodu zpoždění či ztráty. Je nezbytně nutné, aby si zákazník uchoval účtenky od těchto nakoupených věcí!
Uplatnění nároku za poškozená, zpožděná či ztracená zavazadla je možné u všech leteckých společností.
 
Podmínky a lhůty pro možnost nárokování kompenzací za zpožděné, zrušené lety (a další):
Uplatnění nároku za nekorektně proběhlé lety je možné do 3 let od data letu. Vztahuje se na lety uvnitř EU, z EU či lety operované leteckou společností mající sídlo společnosti v EU. 

Více o službě ClaimCloud – www.claimcloud.cz

Azure Travel Blue itluggage Members Suitsuit Reabags Rock mia Aerolite

DOPRAVA ZDARMA
při nákupu nad 2.000,- Kč

Nabízíme tyto možnosti dopravy:

  • 90,- Kč
  • 90,- Kč
  • výdejní místa 55,- Kč
  • Osobní odběr na našem skladě v Olomouci - ZDARMA

Nabízíme tyto možnosti platby:

  • Dobírka - 30,- Kč
    platba kartou nebo hotově řidiči
  • Převodem - zdarma
    platba na náš účet na základě zálohové faktury
  • Hotově - zdarma
    na výdejním místě Uloženka nebo na našem skladě
  • Platba kartou online přes
Slovenský partner

Slovenský partner

Dobrekufre.sk